Tervehdys Suomen Eliitti Expaajat.
Hei See:n jäsenet! Nimeni on Aki ja ikää löytyy 15v. Joulukuussa täytän 16. Asun keski-suomessa, Saarijärvellä. Pieni kaupunki lähellä Jyväskylää. Olen mielestäni aika puhelias ja seurallinen ihminen. 8. luokan päätin tuossa, ensi vuonna 9. luokalle.
Harrastuksia ei ole oikeastaan kesällä paljoakaan, datailua ja ajan viettoa kavereitten kanssa. Talvella lautailen joten silloin tulee liikuttua vähän enemmän.
Olen pelannut Runescapea noin 5v, en ole aivan varma. Paras accountini on tämänhetkinen accountini Mminner1. Parhaita hetkiä Runessa taitaa olla 99 hp tai ensimmäiset dragon clawit soolona. Minulta löytyy koneelta skype ja ventti. Mikki löytyy myös. Tykkään aika paljon Runescapessa Pvm:stä ja myös skillailusta. Pvm on kivempaa kun on seuraa, ja täältä sitä tuntuu saavan. Tykkään myös käydä eventeissä ja yritän käydä aktiivisesti eventeissä. Olen tällä hetkellä kahdessa eri claanissa:
Fe:ssä ja Karate Kidseissä. Karate kids on pieni yhteisö johon olen kuulunut pari vuotta. Pvm harrastan usein vaikka bankki ei tällä hetkellä ei päätä huimaa. Bankkini on noin 24m, ja eilen tuli noin 1,6m lisää koska olimme illasta saralla See:n jäsenten kanssa. Oli mukavaa ja toivottavasti mennään joskus uusiksi.
Haluaisin tänne koska täällä tuntuu olevan paljon mukavia jäseniä, mukava ilmapiiri joka tuntuu olevan menetty Fe:ssä ja hyvä yhteishenki. Ja kuten jo sanoin, täältä saa varmasti seuraa bosseille ja eventitkin ovat kuulemma mukavia ja loottia on tullu. Mutta eihän ne lootit niin tärkeitä ole, joskus tulee joskus ei mutta hauskaa silti varmasti on
Quest pointteja on 277. Kaksi chaoticcia omistan, Cls ja Rapier.
Iceddi ja Smash you lupasivat suositella
Mminner1 kiittää ja kuittaa[i][b]