Moro Riwer joinailis takasin nytkun työt on suurimmalta osin ohi. Eroaminen oli ihan fiksusti tehty ku huomas et olin 11h/d Lintsil ja unactivena ois ollu iha turhq.
Anygays heres my intro:
E: I know oon rekisteröityny ja edelleen sinänsä jäsen, mut aattelin silti reintro reiluuden takii
- Riwer
IRL
18-vuotias abiturientti Helsingistä, menossa optometriaa (silmätiedettä -> optikoksi) opiskelemaan. Koneella jatkuva pellen rooli meneillään, mutta arvostukseni saadessa henkilö muuttuu kokonaan. RS:sän lisäksi harrastuksiin kuuluu treenailu salilla ja tanssipelaaminen.
RSEli olen perus old-school, pelattu jo ties kuinka monet vuodet ja olen pysynyt yhden accountin takana. Minut on vuosien aikana tunnettu Polissa ja muissa sivustoissa laajasta sanavarastosta (rs-stories) , erikoisista tempauksista (esim. 1k miths drags @ -08), visagemunkeista (7) ja kosmeettisista statseistani (parhaimmillaan oli 23kpl 77:sia). Olen ollut kahdessa klaanissa, RkoF ja NG, ja molemmissa vain Fa, sillä jo kuukauden sisällä olen kyllästynyt sotimisen toistoon.
Maxed cmb, quests, tasks.
Y SEE?Ei periaatteessa oo mitään erityistä syytä, en oo edes kunnolla päässyt näkemään toimintaanne luonnossa (
)
Joinailen vaan vanhoihin yhteisöihin kun Jagexilta ei mitään high lvl contenttia tule. Samalla on kiva nähdä miten tämä yhteisö toimii.
Eipä tässä muuta, ES kädessä (
) odotan vastaustanne.
- Tammikuus armeijaan, joinaan FE+SEE talveks eli 2½months.
Jotain mikä ei ole muuttunut?
- ES, CS ja neitsyys
Uusia suosittelijoita tarvitaan (?)