Haudi kaikille
IRL-osio
Tässä ois introamassa 18-vuotias tosimies Imatralta, Etelä-Karjalasta. Harrastuksia ei ole enää juurikaan, mutta rumpuja soittanut vähintäänkin säännöllisen epäsäännöllisesti liian kauan (yhdeksisen vuotta). Koulua käyn lukiossa ja nyt olisi tarkoitus saada bilelakki päähän tuossa alkukesän korvilla sikäli jos kirjoitukset on vain menneet nappiin. Armeijaa olisi tiedossa tuossa kesällä, heinäkuun erään mut passittivat. Vuoden ajattelin siellä oleilla jos mua jaksavat kattoa siellä, jonka jälkeen suunnataankin okulaarit Poliisiammattikorkeakoulua kohti Tampereelle. Musiikkimaku on hyvinkin laaja, popista raskaimpiin metallin genreisiin saakka mutta kuuntelen enemmän kyllä raskaampaa musiikkia esim. Turmiön Kätilöitä, Shade Empireä, Scorngrainia ynnä muita. Mulla on tyttöystävä ollut jo... en edes muista kuinka kauan ja perheessä isä, äiti ja isoveli. Olen huumorintajuinen ja säyseä veikko joka ei olutta vierasta.
RuneScape-osioAlla hahmon statsit (vanha kuva en jaksa ottaa uutta) ja pelattu on en edes enää muista kuinka kauan. '04 Tammikuussa tämä hahmo luotu jollen ihan väärin muista ja pelattu on millon aktiivisesti ja millon enemmän passiivisesti. Rahaa en ole ollut koskaan hyvä tekemään joten nuo statsitkin on sen mukaiset.
Entisiä pk-klaaneja on monia, joista moni täältä onkin tuttu: PofC, Hope, Fools ja RKoF ainakin nyt eniten muistuu mieleen. Olin myös ensimmäisessä Finland Skillers klaanissa kun se aloitti toimintansa. En vain enää muista, miten siinä hommassa kävi.
Expattua tulee päivässä milloin 17h ja milloin pari tuntia, riippuu pitkälti päivistä. Slayeriä kuitenkin otan jokaisena hetkenä mitä sisällä olen niin kauan kunnes se näyttää maximia. Nyt aijon sen saada kun se on ollut sellainen ikuisuusprojekti siitä lähin kun se peliin tuli. Myös combatin maximoiminen on ollut mielessä alusta lähin, jonka aijon toteuttaa myös.
Tykkään skillata tosi paljon, mutta rahapolitiikka on vain aika vahvasti esteenä sekä tuo ikuisuusprojekti slayer ja combat. Pidän myös porukassa touhuamisesta, joka oikeastaan onkin yksi osasyy siihen, miksi introta tänne. Muita syitä on mm. pelaajien kova taso ja oon kuullu myös huhua että aktiivistakin porukkaa on sekä kun mua on kosiskeltu vähän monesta eri osoitteesta tänne liittymään niin pannaas nyt koittaen miten miehen käy.
Nippelitiedot:
Username: Dragon66658
RSN: Sathanas
IRC-nick: Sathanas