Suomen Eliitti Expaajat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

SEE - Tapahtumayhteisö

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Hifk introo nou hate

Siirry alas 
5 posters
KirjoittajaViesti
Hifk
Vierailija

Hifk introo nou hate Empty
ViestiAihe: Hifk introo nou hate   Hifk introo nou hate EmptyLa Toukokuu 07, 2011 5:42 am

Moro See.

Hifk introo nou hate 110316162706

Fe:stä moni tuntee minut "Lennuna" ja sitä nimeä sen kun käyttämään jos haluaa Very Happy.
15 vuotias helsinkiläinen 8 luokkalainen, koulu päättymässä kohtapuoliin ja kesä on ekspauksen aikaa! Itel toi ekspaus on vähä tuskaa aina mutta kyl joskus jaksaa joskus ei, tosi helpost kyllästyn meen myymää kamat ja kusen massia siin nii se rs menee mul vähä välii levuiki tulee Smile PvM se parasta on odotan eniten niitä ls eventtejä Very Happy
16 tulee täyteen 3.1. Suosittelijoina toimivat ainakin: Iceddi, tunnen Milkin ja Laren he saattavat myös suositella jos tänne löytävät Very Happy Varmaan täällä moni ei ehkä halua mua tänne kun olin eri mieltä asioista, kuitekin voin ihan hyvin sopia tänne. Toivon ettei väki kanna kaunaa. Tällä hetkellä vedän vähän skillei, revei, tormui, corp katotaa milt tuntuu. Banaa pitäis nostaa mut tulee aina tylsää cat Olen 137 cb joka tuli perjantaina. Ihan ok total miun mielest enemmä ite aina pitäny cb ku skills. Eka 99 oli str (iha perus) olin siin tosi innoisaa kaikki muut 99 iha pokerfacel menny Basketball (kivoi hymiöit) 8 löytyy täl hetkel vois ton mage,wc ottaa pois alta ja sitte summo 96 Very Happy
Kiitti et luitte toivottavasti pääsen mukaa affraid
Takaisin alkuun Siirry alas
sa ra
Rölli
sa ra

Viestien lukumäärä : 102

ViestiAihe: Vs: Hifk introo nou hate   Hifk introo nou hate EmptyLa Toukokuu 07, 2011 6:25 am

Eli scammasit joltain See memberilt 11m ja luulet pääseväsi ineen?
Laretze

Laretze

Viestien lukumäärä : 101

ViestiAihe: Vs: Hifk introo nou hate   Hifk introo nou hate EmptyLa Toukokuu 07, 2011 7:51 am

sa ra kirjoitti:

Mullaha ei ole sua vastaan mitään mut maksa milkille se 11m tai voi sanoo et gtfo scratch

EDIT: siis munqelille
Munq
Tapahtumavastaava
Munq

Ikä : 30
Viestien lukumäärä : 177

ViestiAihe: Vs: Hifk introo nou hate   Hifk introo nou hate EmptyLa Toukokuu 07, 2011 9:23 am

Laretze kirjoitti:
sa ra kirjoitti:

Mullaha ei ole sua vastaan mitään mut maksa milkille se 11m tai voi sanoo et gtfo scratch

EDIT: siis munqelille
Mun puolesta muuten sisään,mutta:
1)Et maksa mulle 11m,vaikka sait vls,joka menee PARHAILLAAN 50M.
2)Haukuit tätä yhteisöä paskaks,ku tätä oltiin perustamassa.
http://www.runescape.com
Ellu
Admin
Admin
Ellu

Ikä : 30
Viestien lukumäärä : 113

ViestiAihe: Vs: Hifk introo nou hate   Hifk introo nou hate EmptyLa Toukokuu 07, 2011 11:43 am

Juu ehdottomasti EI. Et pääse.
Hollanti

Hollanti

Ikä : 29
Viestien lukumäärä : 81

ViestiAihe: Vs: Hifk introo nou hate   Hifk introo nou hate EmptyLa Toukokuu 07, 2011 1:45 pm

katotaa vuoden pääst... sust jääny joteki negatiivine kuva oot kuulemma Evil or Very Mad .. en oo kyl jutellu henk kohtasesti mut en usko et näil rahkeil sisää Neutral
hifk taa
Vierailija

ViestiAihe: k   Hifk introo nou hate EmptySu Toukokuu 08, 2011 2:33 am

mielumminkin pysyn pois ku sara toivottaa ccees kaikki tervetulleiks ihan mielellää näköjää ja en kyllä ole paskaksi haukkunut mutta epäilin aluksi kyllä tarkoitus periä ja munqeli 40m 50/50 = 20m 26m bana yritän kyl maksaa älä huoli sul varmaa 500m bana et ei kai niin kiire oo pitäkää hauskaa cyclops
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Hifk introo nou hate   Hifk introo nou hate Empty

Hifk introo nou hate
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Päxi introo (HYVÄKSYTTY)
» Sir Mad1 introo (HYVÄKSYTTY)