Siis totali!
Kuitenkin, alotellaas nyt alusta.
Moi! Oon Masa ja haluun joinata teidän yhteisöönne! Mut tunnetaan ehkä paremmin Konnana, ainakin FSS-yhteisön puolella.
Irlist sen verran, et oon 17-vuotias jannu Tampereelt. Musiikkityylit mitä tykkään kuunnella on Räppi, Dubstep, Techno, Hardstyle yms. teinipoppi jota suurinosa ei kestä kuunnellakkaan. Harrastuksia ei enään oo muutakun satunnainen pyöräily, uiminen frendien kans ja futis. Lätkää sit talvisin kaveriporukal.
Käyn pintakäsittely-linjaa Amiksessa ja tässähän sitä ollaan tokalle luokalle menos syksyllä. Emmä oikeestaa usko et ketään kiinnostaa mun koulunkäynnit enempää ni annetaan olla täs.
Eiköhä täs kaikki tärkeimmät tullut. On siskoja mut kuvia ette saa.
Rune tuli alotettua vuonna 2004 ja tähä sitä ollaa päästy. Skillaaminen ei nykyään enää pahemmin kiinnosta, slayeriä ja rangee pitäis vedellä ja sit tota dungua. Siinä samalla saattaa tulla leveli muitakin ehkä. Joo ja yleensä mut tosiaan tiedetään Konna nickil, mut se kun vietiin nimenvaihdoksen takia nii oon nyt sit muutellu tota taas vähän. Koitan keksiä itelleni Konnasta jonkun hienon väännöksen seuraavaks. Et sellast.
Tuollaista näyttää, ja muutenkin on puhdas maine. Etten turhaan perseile muutakun polissa.
Syy miks tänne tahtosin on se et pulla on kertonut kuinka kivaa täällä on, ja fss:s meno alkaa olla taas sellast et pää hajoo, joten katotaan nyt et hyväksytäänkö mua tänne parhaiden sekaan. ::endperseennuolenta
Pulla suosittelee [right]