- Lainaus :
- Eli sisäänpääsyyn vaadittava total level-raja nousee 1900 nyt kun meillä 50 jäsentä rikki. Tämä ei vaikuta vanhoihin jäseniin millään tavalla, ja pieniä poikkeuksia voidaan tehdä yhä uusien jäsenien kohdalla Smile Muutos voimassa 1.8 alkaen!
Kekekekeke kerkisin.
Joo eli terve vaa, mä oon Lusmu 16v Hyvinkäältä. Ei mun nimi oikeesti oo Lusmu. Taino en tiiä saattaa ollakki.
Harrastelen jalkapalloo ja freestyle lasketteluu. Kesäl oon 10h päiväs koneel, talvel 20min. Ei oo vakituist tyttöystävää mut naisii pyörii jalois ja rautaa nousee. Kuuntelen dubsteppii ja DnB, mikää muu musiikki ei oikee uppoo.
Runescapes pelailen tosiaa sellasel äijäl ku Lusmu, total tätä kirjottaessa 1798, mut sillon ku te höpönassut tätä luette niin se on ja varmaan ton 1,8k paremmalla puolella
Statsit:
Pelaamine alko tos 2003 ja 2004 vuodenvaihtees jollain acolla jonka nimeä en muista. Jossain välis pidin sit pienen tauon ja 2005 alko pelailu
Pm Witchil aka Witchillä ja sitä sit jatku toho 2010 asti kunnes sain bannit
))
Nyt sit 2011 alkuvuodest alotin täl Lusmul.
Liityin toho FE tosiaa totalin puutteessa ja siinä toivossa että sieltä sais seuraa bosseille/dg mut eihä siellä vittu kukaa tee mitää
Täst yhteisöst oon kuullu pelkkää hyvää ja samal syyl mä tännekki introon, eli seuraa pitäis PvM/dg saada.
Suosittelijoina toimii ainaki Munqeli ja Iceddi(?)