Suomen Eliitti Expaajat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

SEE - Tapahtumayhteisö

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Moi mä oon Lusmu(HYVÄKSYTTY)

Siirry alas 
5 posters

In vai ei?
In
Moi mä oon Lusmu(HYVÄKSYTTY) I_vote_lcap100%Moi mä oon Lusmu(HYVÄKSYTTY) I_vote_rcap
 100% [ 7 ]
Not
Moi mä oon Lusmu(HYVÄKSYTTY) I_vote_lcap0%Moi mä oon Lusmu(HYVÄKSYTTY) I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Ääniä yhteensä : 7

Äänestys suljettu

KirjoittajaViesti
Lusikkaa
Vierailija

Moi mä oon Lusmu(HYVÄKSYTTY) Empty
ViestiAihe: Moi mä oon Lusmu(HYVÄKSYTTY)   Moi mä oon Lusmu(HYVÄKSYTTY) EmptyKe Heinä 27, 2011 7:58 am

Lainaus :
Eli sisäänpääsyyn vaadittava total level-raja nousee 1900 nyt kun meillä 50 jäsentä rikki. Tämä ei vaikuta vanhoihin jäseniin millään tavalla, ja pieniä poikkeuksia voidaan tehdä yhä uusien jäsenien kohdalla Smile Muutos voimassa 1.8 alkaen!
Kekekekeke kerkisin.

Joo eli terve vaa, mä oon Lusmu 16v Hyvinkäältä. Ei mun nimi oikeesti oo Lusmu. Taino en tiiä saattaa ollakki.
Harrastelen jalkapalloo ja freestyle lasketteluu. Kesäl oon 10h päiväs koneel, talvel 20min. Ei oo vakituist tyttöystävää mut naisii pyörii jalois ja rautaa nousee. Kuuntelen dubsteppii ja DnB, mikää muu musiikki ei oikee uppoo.

Runescapes pelailen tosiaa sellasel äijäl ku Lusmu, total tätä kirjottaessa 1798, mut sillon ku te höpönassut tätä luette niin se on ja varmaan ton 1,8k paremmalla puolella Very Happy
Statsit:
Moi mä oon Lusmu(HYVÄKSYTTY) Moiud

Pelaamine alko tos 2003 ja 2004 vuodenvaihtees jollain acolla jonka nimeä en muista. Jossain välis pidin sit pienen tauon ja 2005 alko pelailu
Pm Witchil aka Witchillä ja sitä sit jatku toho 2010 asti kunnes sain bannit Smile))
Nyt sit 2011 alkuvuodest alotin täl Lusmul.

Liityin toho FE tosiaa totalin puutteessa ja siinä toivossa että sieltä sais seuraa bosseille/dg mut eihä siellä vittu kukaa tee mitää Very Happy
Täst yhteisöst oon kuullu pelkkää hyvää ja samal syyl mä tännekki introon, eli seuraa pitäis PvM/dg saada.

Suosittelijoina toimii ainaki Munqeli ja Iceddi(?)
Takaisin alkuun Siirry alas
Munq
Tapahtumavastaava
Munq

Ikä : 30
Viestien lukumäärä : 177

ViestiAihe: Vs: Moi mä oon Lusmu(HYVÄKSYTTY)   Moi mä oon Lusmu(HYVÄKSYTTY) EmptyKe Heinä 27, 2011 8:33 am

Juu,vahvistan suositteluni,GL äänestykselle What a Face
http://www.runescape.com
Pulla

Pulla

Viestien lukumäärä : 260

ViestiAihe: Vs: Moi mä oon Lusmu(HYVÄKSYTTY)   Moi mä oon Lusmu(HYVÄKSYTTY) EmptyKe Heinä 27, 2011 12:11 pm

Tänne vaa! jocolor
http://www.mopoauto.fi/
Iceddi
Admin
Admin
Iceddi

Ikä : 31
Viestien lukumäärä : 87

ViestiAihe: Vs: Moi mä oon Lusmu(HYVÄKSYTTY)   Moi mä oon Lusmu(HYVÄKSYTTY) EmptyKe Heinä 27, 2011 2:35 pm

Juu
Vesipeto

Vesipeto

Ikä : 34
Viestien lukumäärä : 83

ViestiAihe: Vs: Moi mä oon Lusmu(HYVÄKSYTTY)   Moi mä oon Lusmu(HYVÄKSYTTY) EmptyKe Heinä 27, 2011 10:36 pm

Tervetuloa vaan. Kyllä tänne mahtuu. Smile
WIPE

WIPE

Viestien lukumäärä : 30

ViestiAihe: Vs: Moi mä oon Lusmu(HYVÄKSYTTY)   Moi mä oon Lusmu(HYVÄKSYTTY) EmptyTo Heinä 28, 2011 7:15 am

laitoin kyllä mutta aloin heti epäillä sen käpypaska jutun levittyä chätissäSurprised
Iceddi
Admin
Admin
Iceddi

Ikä : 31
Viestien lukumäärä : 87

ViestiAihe: Vs: Moi mä oon Lusmu(HYVÄKSYTTY)   Moi mä oon Lusmu(HYVÄKSYTTY) EmptyTo Heinä 28, 2011 10:24 am

Intro hyväksytty, Tervetuloa!
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Moi mä oon Lusmu(HYVÄKSYTTY)   Moi mä oon Lusmu(HYVÄKSYTTY) Empty

Moi mä oon Lusmu(HYVÄKSYTTY)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Introduction (HYVÄKSYTTY)
» intro . ::)))) [HYVÄKSYTTY]
» von Repa in(tro) [HYVÄKSYTTY]
» E o H Ukkeli (HYVÄKSYTTY)
» Morjesta SEE (HYVÄKSYTTY)

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa