vonRepa Vierailija
| Aihe: von Repa in(tro) [HYVÄKSYTTY] To Elo 04, 2011 8:19 am | |
| Terveeks, eli päätin tässä introta teille. Syynä on se, et tahtosin claaniin, jossa ois jotain toimintaakin. Runepolin karnevalisteissa oonkin jo, mut siellä on yks tapahtuma kuukaudessa, jos sitäkään. Kenet tuo asu kätkeekään taakseen?Joo, elikkä oon tämmönen 13-vuotias nuori poika Nokialta, vuosimallia -97 ja 8. luokalle meen. Iästä huolimatta osaan käyttäytyä ja jutut pysyy järkevinä. Koulu menee hyvin, keskiarvo 9.4. Luen paljon ja käyn kerran viikossa pelaamassa sählyä. Pelailen keskimäärin 2h/päivä, riippuen päivästä. Rs-acconi:Joo eli pelaan tällä acolla, nimi on siis von Repa, alkuperänen nimi oli Asmala94. Syynä oli se, et tein veljen kanssa yhtesen acon joskus vuonna 2006 tai 2007, en muista. (ACCOUNT SHARING!, äkkiä report) Veli on tosin lopettanut kauan kauan sit tällä peluun ja teki oman acon (Swia Rampage), niin jäi acco mulle. Tätä kirjottaessa total 1897, mut eipä tos kauaa mee, että se on se 1900. (Kysyin iceddiltä luvan, että voinko kirjottaa intron vaikkei total oo 1900) FE:ssä olin jäsen, mutta sit lopetin runen muutamaks kuukaudeks, osa syynä oli se, ettei kiinnostanu yksin peluu. FE:ssä sekä karnevalisteis ei ollu melkee koskaa yhtää eventtiä. Nyt jatkan taas uudella innolla runea. Lähinnä skillausta oon vetämäs, questeihin skillit jonka jälkeen kaikki skillit +70. Suosittelijoina toimii Iceddi sekä Sir Mad1. -von Repa kiittää ja kuittaa |
|
vonRepa Vierailija
| Aihe: Vs: von Repa in(tro) [HYVÄKSYTTY] To Elo 04, 2011 8:26 am | |
| Ei taida pystyä edittaamaan omia vierasviestejä, niin laitan uuen viestin. Lisäykseks siis, että ircissä oon aina kun koneella, nickillä vonRepa. |
|
Iceddi Admin
Ikä : 31 Paikkakunta : Keitele Viestien lukumäärä : 87 Join date : 12.04.2011
| Aihe: Vs: von Repa in(tro) [HYVÄKSYTTY] To Elo 04, 2011 9:03 am | |
| | |
|
Maxrevenge6
Ikä : 29 Paikkakunta : Kerava Viestien lukumäärä : 60 Join date : 13.04.2011
| Aihe: Vs: von Repa in(tro) [HYVÄKSYTTY] To Elo 04, 2011 10:09 am | |
| Polista tuttu, sisään mun puolesta. | |
|
harmaakarhu
Ikä : 35 Viestien lukumäärä : 51 Join date : 13.04.2011
| Aihe: Vs: von Repa in(tro) [HYVÄKSYTTY] To Elo 04, 2011 10:13 am | |
| | |
|
Sir Mad1
Viestien lukumäärä : 3 Join date : 24.05.2011
| Aihe: Vs: von Repa in(tro) [HYVÄKSYTTY] To Elo 04, 2011 12:15 pm | |
| Suosittelen, ihan asiallinen käytös on ollut tähän astikin | |
|
Ellu Admin
Ikä : 30 Paikkakunta : Revonlahti Viestien lukumäärä : 113 Join date : 13.04.2011
| Aihe: Vs: von Repa in(tro) [HYVÄKSYTTY] Pe Elo 05, 2011 7:44 am | |
| Juuh. Aktivoitu, tervetuloa | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: von Repa in(tro) [HYVÄKSYTTY] | |
| |
|