Suomen Eliitti Expaajat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

SEE - Tapahtumayhteisö

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Introduction (HYVÄKSYTTY)

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Vierailija
Vierailija

Introduction (HYVÄKSYTTY) Empty
ViestiAihe: Introduction (HYVÄKSYTTY)   Introduction (HYVÄKSYTTY) EmptyTo Huhti 28, 2011 5:46 am

Hei Suomen Eliitti Expaajat!

Nimeni on Toni ja asun Itä-Suomessa, Ilomantsissa, hyvin lähellä itärajaa. Ikää löytyy 16 vuotta, täytin helmikuussa. Käyn peruskoulun 9. luokkaa ja yhteishaussa hain Joensuuhun
liiketalouden perustutkintoon eli merkonomiksi. Harrastuksia ei paljoa löydyn, mutta käyn koirien kanssa iltaisin pienellä lenkillä ja kesäisin vietän useita tunteja päiväst uimiseen Razz
Musiikkimakuni painottuu lähinnä metalcoreen, dubsteppiin ja hardstyleen sekä jossain määrin syntikkapoppia. Lempi bändejä/artisteja ovat Bring Me The Horizon, The Devil Wears Prada, Eyes Set To Kill, LIGHTS, Brennan Heart, Showtek sekä muut hardstyleä soittavat Wink.

Irkki löytyy ja nimeni siellä on Toniboi, Team Speak & Ventrilo löytyvät koneelta ja tottakai mikkikin löytyy.
RuneScape on tullut pelailtua jo monta vuotta ja ensimmäisen accounttini taisin tehdä RuneScape Classicciin vuonna 2004. Silloin pelaaminen oli kuitenkin aivan satunnaista, mutta 2005 eteenpäin on tullut pelattua melkeinpä tauotta. Monella accountilla tullut pelailtua, mutta nykyään pelaan Life Is Laif-nimisellä accountilla. Alkuperäinen nimi on Ice Arrow251 ja joitakin edellisiä nimiä ovat Ukon Wacka, Se o halaki, Sauna Druidi, T I E S T O ja Bye Internet, muitakin on toki ollut, mutta en jaksa muistaa niitä enää.
LeatherBoys klaanissa olen ollut nytten vajaan vuoden ja toimin siellä eventvastaavana Laiffin kanssa. Wild Mightissäkin (PvM-klaani) olen jäsenenä. Suomi Forumissa käyn päivittäin ja toimin valvojana siellä. PvM ja PvP:tä harrastan usein ja pankkia löytyy jotain ~40m.

Haluan liittyä tähän yhteisöön, koska Ellu kyseli porukkaa + Roosevelt & Laiffi päättivät introta tänne. Ja muutenkin mitä nyt ml:lää katsellut niin hyvältä yhteisöltä vaikuttaisi sekä haluaisin olla osana yhteisöä / klaania, joka ei perustu pelaajien tai monsterian tappamiseen.

Ellu lupasi suositella minua.

Introduction (HYVÄKSYTTY) Introkuva_1

Takaisin alkuun Siirry alas
Ellu
Admin
Admin
Ellu

Ikä : 30
Viestien lukumäärä : 113

ViestiAihe: Vs: Introduction (HYVÄKSYTTY)   Introduction (HYVÄKSYTTY) EmptyTo Huhti 28, 2011 6:00 am

Intro hyvä, ja hyvä tyyppi kyseessä -> sisään vaan Very Happy
Aktivoin kunhan ehit rekata
E: Aktivoitu.
Viva La Bust

Viva La Bust

Viestien lukumäärä : 76

ViestiAihe: Vs: Introduction (HYVÄKSYTTY)   Introduction (HYVÄKSYTTY) EmptyTo Huhti 28, 2011 6:28 am

Hieno intro, välkommen!
http://www.runescape.com
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Introduction (HYVÄKSYTTY)   Introduction (HYVÄKSYTTY) Empty

Introduction (HYVÄKSYTTY)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-