Suomen Eliitti Expaajat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

SEE - Tapahtumayhteisö

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Erpan hakemus [HYVÄKSYTTY]

Siirry alas 
+4
Maxrevenge6
harmaakarhu
Munq
I Had Scim
8 posters

In vai ei?
Juu
Erpan hakemus [HYVÄKSYTTY] I_vote_lcap78%Erpan hakemus [HYVÄKSYTTY] I_vote_rcap
 78% [ 7 ]
Ei
Erpan hakemus [HYVÄKSYTTY] I_vote_lcap22%Erpan hakemus [HYVÄKSYTTY] I_vote_rcap
 22% [ 2 ]
Ääniä yhteensä : 9

KirjoittajaViesti
Vierailija
Vierailija

Erpan hakemus [HYVÄKSYTTY] Empty
ViestiAihe: Erpan hakemus [HYVÄKSYTTY]   Erpan hakemus [HYVÄKSYTTY] EmptyLa Loka 15, 2011 3:22 am

Moro, See! Oon Erppa, ja tää on mun hakemus. Monet saattavat muistaa minut polista/Fe:stä.

Ensinnäkin haen tähän yhteisöön, koska FE:stä erottuani jäin "yhteisöttömäksi" tai "klaanittomaksi", miten sen nyt haluaa ilmaista. FE:ssä meno oli täyttä paskaa, Master Kait sun muut ei oikeen pärjänny ylläpidossa joten homma oli silkkaa pelleilyä. Eventitkin meni käsittääkseni usein teidän eventtien päälle ja FE:ssä niitä ei suostuttu siirtämään aina, usein ne jäivät myös pitämättä. Toivottavasti pääsen tähän yhteisöön, koska täällä eventit ilmeisesti toimivat paremmin, ylläpidolla on parempi auktoriteetti, sekä eventit ovat enemmän PvM-painoitteisia.

Sitten itse hakemukseen.

IRL

Elikkä, olen 14-vuotias poika Helsingistä. Käyn tällä hetkellä kahdeksatta luokkaa. Älkää antako iän hämätä, olen oikeesti kiva tyyppi jos muut on kivoja mulle. afro (Kova hymiö btw Very Happy )

RS

Runescapea olen pelannut vuodesta 2006, aktiivisemmin tai epäaktiivisemmin. Ympärilläni on myös pyörinyt huhuja, että olisin ostanut erään accountin (en ostanut sitä, sain sen ystävältäni, mutta en pelaa sillä enää, Erppa on myös täysin legitti acco. Statsit näette tässä.

Erpan hakemus [HYVÄKSYTTY] Seeintro_2

Suosittelijoita en tosiaan ole vielä ehtinyt hankkia, mutta toivoisin, että joku voisi suositella minua. Tiedän, että jotkut vihaavat minua,(Pullafy ja kaverit) mutta toivoisin, että voisimme aloittaa puhtaalta pöydältä.
Takaisin alkuun Siirry alas
I Had Scim
Valvoja
Valvoja
I Had Scim

Ikä : 29
Viestien lukumäärä : 33

ViestiAihe: Vs: Erpan hakemus [HYVÄKSYTTY]   Erpan hakemus [HYVÄKSYTTY] EmptyLa Loka 15, 2011 8:49 am

oot retu mut kai sä tänne mahdut Laughing
Munq
Tapahtumavastaava
Munq

Ikä : 30
Viestien lukumäärä : 177

ViestiAihe: Vs: Erpan hakemus [HYVÄKSYTTY]   Erpan hakemus [HYVÄKSYTTY] EmptyLa Loka 15, 2011 8:49 am

Iha kelpo intro, GL.
http://www.runescape.com
harmaakarhu

Ikä : 35
Viestien lukumäärä : 51

ViestiAihe: Vs: Erpan hakemus [HYVÄKSYTTY]   Erpan hakemus [HYVÄKSYTTY] EmptyLa Loka 15, 2011 9:30 am

Mun puolesta in.
Maxrevenge6

Ikä : 29
Viestien lukumäärä : 60

ViestiAihe: Vs: Erpan hakemus [HYVÄKSYTTY]   Erpan hakemus [HYVÄKSYTTY] EmptyLa Loka 15, 2011 9:58 am

Sisään vaan mun puolest.
von Repa

Viestien lukumäärä : 6

ViestiAihe: Vs: Erpan hakemus [HYVÄKSYTTY]   Erpan hakemus [HYVÄKSYTTY] EmptyLa Loka 15, 2011 11:03 am

Eiköhän toi kerro kaiken oleellisen. http://runepoli.org/forum/viewtopic.php?f=35&t=18181 (Alkuperänen topic missä oli faktat siitä että on ostoacco on poistunut)
0wner giant

Viestien lukumäärä : 5

ViestiAihe: Vs: Erpan hakemus [HYVÄKSYTTY]   Erpan hakemus [HYVÄKSYTTY] EmptyMa Loka 17, 2011 12:37 am

Kai sä tänne voit tulla, vaikka kuullu vähä juttui et oot ollu aikamoine trolli, mut uus alku uudet kujeet INEE vaa.
Ellu
Admin
Admin
Ellu

Ikä : 30
Viestien lukumäärä : 113

ViestiAihe: Vs: Erpan hakemus [HYVÄKSYTTY]   Erpan hakemus [HYVÄKSYTTY] EmptyMa Loka 17, 2011 4:41 am

Annetaanhan mahdollisuus. Tervetuloa joukkoomme, muista olla kunnolla!
Pulla

Pulla

Viestien lukumäärä : 260

ViestiAihe: Vs: Erpan hakemus [HYVÄKSYTTY]   Erpan hakemus [HYVÄKSYTTY] EmptyPe Loka 21, 2011 11:55 am

LOLOLOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLL ERPPA :DDDDDDD painus vittuun retu fffsssssss. Nooh enpä pelaa ni ei kiinnosta Sleep
http://www.mopoauto.fi/
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Erpan hakemus [HYVÄKSYTTY]   Erpan hakemus [HYVÄKSYTTY] Empty

Erpan hakemus [HYVÄKSYTTY]
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Extran Hakemus (HYVÄKSYTTY)