Vierailija Vierailija
| Aihe: Erpan hakemus [HYVÄKSYTTY] La Loka 15, 2011 3:22 am | |
| Moro, See! Oon Erppa, ja tää on mun hakemus. Monet saattavat muistaa minut polista/Fe:stä. Ensinnäkin haen tähän yhteisöön, koska FE:stä erottuani jäin "yhteisöttömäksi" tai "klaanittomaksi", miten sen nyt haluaa ilmaista. FE:ssä meno oli täyttä paskaa, Master Kait sun muut ei oikeen pärjänny ylläpidossa joten homma oli silkkaa pelleilyä. Eventitkin meni käsittääkseni usein teidän eventtien päälle ja FE:ssä niitä ei suostuttu siirtämään aina, usein ne jäivät myös pitämättä. Toivottavasti pääsen tähän yhteisöön, koska täällä eventit ilmeisesti toimivat paremmin, ylläpidolla on parempi auktoriteetti, sekä eventit ovat enemmän PvM-painoitteisia. Sitten itse hakemukseen. IRLElikkä, olen 14-vuotias poika Helsingistä. Käyn tällä hetkellä kahdeksatta luokkaa. Älkää antako iän hämätä, olen oikeesti kiva tyyppi jos muut on kivoja mulle. (Kova hymiö btw ) RSRunescapea olen pelannut vuodesta 2006, aktiivisemmin tai epäaktiivisemmin. Ympärilläni on myös pyörinyt huhuja, että olisin ostanut erään accountin (en ostanut sitä, sain sen ystävältäni, mutta en pelaa sillä enää, Erppa on myös täysin legitti acco. Statsit näette tässä. Suosittelijoita en tosiaan ole vielä ehtinyt hankkia, mutta toivoisin, että joku voisi suositella minua. Tiedän, että jotkut vihaavat minua,(Pullafy ja kaverit) mutta toivoisin, että voisimme aloittaa puhtaalta pöydältä. |
|
I Had Scim Valvoja
Ikä : 29 Viestien lukumäärä : 33 Join date : 13.04.2011
| Aihe: Vs: Erpan hakemus [HYVÄKSYTTY] La Loka 15, 2011 8:49 am | |
| oot retu mut kai sä tänne mahdut | |
|
Munq Tapahtumavastaava
Ikä : 30 Paikkakunta : Helsinki Viestien lukumäärä : 177 Join date : 13.04.2011
| Aihe: Vs: Erpan hakemus [HYVÄKSYTTY] La Loka 15, 2011 8:49 am | |
| | |
|
harmaakarhu
Ikä : 35 Viestien lukumäärä : 51 Join date : 13.04.2011
| Aihe: Vs: Erpan hakemus [HYVÄKSYTTY] La Loka 15, 2011 9:30 am | |
| | |
|
Maxrevenge6
Ikä : 29 Paikkakunta : Kerava Viestien lukumäärä : 60 Join date : 13.04.2011
| Aihe: Vs: Erpan hakemus [HYVÄKSYTTY] La Loka 15, 2011 9:58 am | |
| | |
|
von Repa
Viestien lukumäärä : 6 Join date : 05.08.2011
| Aihe: Vs: Erpan hakemus [HYVÄKSYTTY] La Loka 15, 2011 11:03 am | |
| | |
|
0wner giant
Viestien lukumäärä : 5 Join date : 14.08.2011
| Aihe: Vs: Erpan hakemus [HYVÄKSYTTY] Ma Loka 17, 2011 12:37 am | |
| Kai sä tänne voit tulla, vaikka kuullu vähä juttui et oot ollu aikamoine trolli, mut uus alku uudet kujeet INEE vaa. | |
|
Ellu Admin
Ikä : 30 Paikkakunta : Revonlahti Viestien lukumäärä : 113 Join date : 13.04.2011
| Aihe: Vs: Erpan hakemus [HYVÄKSYTTY] Ma Loka 17, 2011 4:41 am | |
| Annetaanhan mahdollisuus. Tervetuloa joukkoomme, muista olla kunnolla! | |
|
Pulla
Viestien lukumäärä : 260 Join date : 28.04.2011
| Aihe: Vs: Erpan hakemus [HYVÄKSYTTY] Pe Loka 21, 2011 11:55 am | |
| LOLOLOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLL ERPPA :DDDDDDD painus vittuun retu fffsssssss. Nooh enpä pelaa ni ei kiinnosta | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: Erpan hakemus [HYVÄKSYTTY] | |
| |
|