Suomen Eliitti Expaajat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

SEE - Tapahtumayhteisö

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Peto introilee (HYVÄKSYTTY)

Siirry alas 
+3
Laretze
Munq
Iceddi
7 posters

Sisään vai ei
Sisään
Peto introilee (HYVÄKSYTTY) I_vote_lcap100%Peto introilee (HYVÄKSYTTY) I_vote_rcap
 100% [ 4 ]
Ei sisään
Peto introilee (HYVÄKSYTTY) I_vote_lcap0%Peto introilee (HYVÄKSYTTY) I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Ääniä yhteensä : 4

Äänestys suljettu

KirjoittajaViesti
Vesipeto
Vierailija

Peto introilee (HYVÄKSYTTY) Empty
ViestiAihe: Peto introilee (HYVÄKSYTTY)   Peto introilee (HYVÄKSYTTY) EmptyTo Toukokuu 19, 2011 5:41 am

Morjensta Eliitti Expaajille! Smile

Peto introilee (HYVÄKSYTTY) Introu

Elikkäs sain vihdoin aikaseks väsäillä introa tänne. Oon jo tuolla chatissä pyörinykki pari päivää. (Polin meininki alko kyllästyttää.) Olen siis 21-vuotias (piti hetki miettiä että paljos sitä onkaan ikää. Very Happy) tyttönen täältä Kouvolan suunnalta. (Kotoisin kyl Etelä-Savosta.) Yksikseni vielä asustelen, mutta tarkotus ois kyllä muuttaa kuhan saa rahaa säästöön. Käyn vuorotöissä, joten oon vähän millon sattuu kotosalla. Ja yleensä vapaina viikonloppuina majailen muualla. Mut joo koneella tulee istuttua suurin osa vapaa-ajasta. Very Happy Okei pelailen mä välillä wiitä ja välillä uppoaa aikaa kaupoissa aika lahjakkaasti ja kyl mä joskus nään niitä kavereitaki. Very Happy Tykkään myös (nyt jo läheisten riesaksi) pelailla lautapelejä (löytyy about 30 kpl).

Mut jos nyt siirryttäs runen ihmeelliseen maailmaan, ennen ku oon koko elämänkerran raapustanu. Very Happy Eli runetellut oon x-vuotta. Ei hajuakaan millo alotin, mutta on siitä nyt ainaki yli 5 vuotta. Aktiivisesti aloin pelaileen tossa reilu 4 vuotta sitten. Oon vähän noobi siitä huolimatta. En oo käyny ikinä esim. bandolla (tai millään muullakaan niist). Pelailen aika varman päälle aina. Very Happy Tällä hetkellä koitan trimmata ton agi capen farmingilla ja sit mahdollisesti herblore (riippuu ihan siitä tuleeko bonus exp weekendei enää). Koitan myös tässä nostella kaikki skillit +80.

Tänne tahtoisin liittyä sen takia, että alkoi se polin meininki kyllästyttää. Oon siis tässä jo katellu ja pohtinu että mistä löytys mulle sopiva paikka ja täähän se vois olla. Chatissa on ainaki vaikuttanu olevan mukavia tyyppejä. Ja tää paikka ei (ainakaan vielä) tursua väen paljoudesta. Joten täällä ihmiset sais "kasvot". Ehkä pysyis vähän paremmin siis siitä perillä kuka on kukakin.

Suosittelijoiksi sain uhkailtua Harmaakarhun, PullAAH:n ja bho:n.

Jep, eiköhän tää intro ollu tässä. Pahoittelen jos tuli sekava, pistetään tän kuumeen piikkiin. Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Iceddi
Admin
Admin
Iceddi

Ikä : 31
Viestien lukumäärä : 87

ViestiAihe: Vs: Peto introilee (HYVÄKSYTTY)   Peto introilee (HYVÄKSYTTY) EmptyTo Toukokuu 19, 2011 5:45 am

Hieno intro ja hyvä kuvan saanu chatis, in mun puolest clown
Munq
Tapahtumavastaava
Munq

Ikä : 30
Viestien lukumäärä : 177

ViestiAihe: Vs: Peto introilee (HYVÄKSYTTY)   Peto introilee (HYVÄKSYTTY) EmptyTo Toukokuu 19, 2011 5:45 am

Hyvä intro,ja hieno mies..eiku mitä tyttö Shocked sisään vain
http://www.runescape.com
Laretze

Laretze

Viestien lukumäärä : 101

ViestiAihe: Vs: Peto introilee (HYVÄKSYTTY)   Peto introilee (HYVÄKSYTTY) EmptyTo Toukokuu 19, 2011 5:59 am

Iceddi kirjoitti:
Hieno intro ja hyvä kuvan saanu chatis, in mun puolest clown
iTomba

iTomba

Ikä : 31
Viestien lukumäärä : 84

ViestiAihe: Vs: Peto introilee (HYVÄKSYTTY)   Peto introilee (HYVÄKSYTTY) EmptyTo Toukokuu 19, 2011 6:06 am

Moro vaan!
http://www.verkkojohto.net/rkof/keskustelu/index.php
Pulla

Pulla

Viestien lukumäärä : 260

ViestiAihe: Vs: Peto introilee (HYVÄKSYTTY)   Peto introilee (HYVÄKSYTTY) EmptyTo Toukokuu 19, 2011 6:36 am

Juu vahvistellaa suosittelut ja näi, in vaa Smile
http://www.mopoauto.fi/
harmaakarhu

Ikä : 35
Viestien lukumäärä : 51

ViestiAihe: Vs: Peto introilee (HYVÄKSYTTY)   Peto introilee (HYVÄKSYTTY) EmptyTo Toukokuu 19, 2011 8:02 am

Tottakai in, kun sain sinut introamaan ja tulemaan chättiin :3
Hollanti

Hollanti

Ikä : 29
Viestien lukumäärä : 81

ViestiAihe: Vs: Peto introilee (HYVÄKSYTTY)   Peto introilee (HYVÄKSYTTY) EmptyTo Toukokuu 19, 2011 1:48 pm

iloinen tyttönen sisään! Wink
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Peto introilee (HYVÄKSYTTY)   Peto introilee (HYVÄKSYTTY) Empty

Peto introilee (HYVÄKSYTTY)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Viivala introilee (HYVÄKSYTTY)