Tervehdys seeläiset!
Kauan harkittua päätin sitten kuitenkin laittaa introa tänne useiden kavereiden takia.
Nimeni on Joonatan olen 17 vuotias ja asun Torniossa. Olen rento ja mukavaa seuraa. Olen harrastanut 6 vuotta painia ja jalkapalloa, lukuisia muitakin urheilulajeja on tullut kokeiltua. Koneella tulee kuitenkin vietettyä todella paljon aikaa kyseistä peliä pelaillessa ja kavereitten kanssa rupatellessa. Tunnen suurimmanosan yhteisön jäsenistä ja uskon että melkein kaikille on jäänyt hyvä kuva muutamista lukuunottamasta johon en syytä tiedä. Toivon että asia kuitenkin voidaan korjata koska olen kyllä melkein kaikille kaveri.
Runescapea on tullut pelattua reilut 7vuotta eikä kokemusta puutu, parhain ukko on epäilemättä Da Evilbuu aka Evil PooP. vietän toki paljon aikaa myös muilla accounteilla joten en pelaa aina samalla ukolla. Seuraa löytyy kuten pvm kuin skilleihinkin. olen melko aktiivinen käymään eventeissä, skypessä ja foorumeilla. Olen ollut monissa klaaneissa mutta tällähetkellä Fe:ssä, mutta aktiivisuus ja hyvä ilmapiiri alkaa haihtua, siksi tänne halajan.
Miksi haluan yhteisöön? Täällä on paljon tuttuja, monet on pyytänyt introamaan, Löytyy seuraa ja aktiivisuutta ja olen kuullut kehuttavan myös hyvästä ilmapiiristä. Myös eventit kiinnostaa ja pvm:tä harrastavat tiimit :p
Toivottavasti tämä riittää
Suosittelijoita löytyy mutta Ellu etenkin lupasi olla yksi.