Suomen Eliitti Expaajat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

SEE - Tapahtumayhteisö

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Hollanti introaa SEE (HYVÄKSYTTY)

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Hollanti

Hollanti

Ikä : 29
Viestien lukumäärä : 81

Hollanti introaa SEE  (HYVÄKSYTTY) Empty
ViestiAihe: Hollanti introaa SEE (HYVÄKSYTTY)   Hollanti introaa SEE  (HYVÄKSYTTY) EmptyKe Huhti 13, 2011 1:18 am

Hollanti

Hollanti introaa SEE  (HYVÄKSYTTY) 9zmtk9

Hei! rsn:Hollanti a.k.a Kerma tässä!

Päätän yrittää introamista fe:n kaaoksen jälkeen!

Vaatimukset täytän:
- 1923 total.
Suosittelijat:
- Iceddi

Yhteisöön haluan sen takia, että tiedän yhteisön olevan täydellinen minulle, omistan ventrilon, kommunikointi on suoraviivaista, käyttäessäni myös IRC:iä.

Taidatte tunteakin minut jo agility finlandista ja finexplorerista. Niistä päätellen olen ihan rento tyyppi ja mukava, kunnes en hallitse kimppuuni käytäessä. jocolor

Yleistä tietoa: 110+8 combat, 1923 total(2000 myös yksi haave), pelannut scapea noin yli 5 vuotta, mainilla pelailen, tavoitteena ensinnä maxed cb ja skillit yli 90.

Historiaa: Aloitin runen peluun kaverini vinkistä, oikeastaan olin innoissani pelistä kun sain katsoa vain vierestä. Niin se lähti, tein ensimmäisen käyttäjän joskus 2004-2005, ja siitä tuli vakiokäyttäjäni. Pelissä pidin puunhakkuusta ja pelaajien taposta. Huomattuani pk:n olevan vaikeaa huonoilla statseilla, tein ranged puren, joka oli aivan täydellinen.. kunnes tradelimit tuli kehiin.... pidin pitkiä taukoja tein eri accountteja, mutta huomasin hyvällä ja rikkaalla purella olevan eniten mahdollisuuksia pärjätä pelissä. Kyseisellä purella, joka on syrjäyttänyt ensimmäisen mainini aikoja sitten, pelailen nykyään, ja pelailen jatkossakin.

IRL: Tällainen 16 vuotias nuori poju espoosta olen, ja harrastuksia ei ole, ne ovat turhia. Olen sosiaalinen, mukava ja laiska, mutta uskon että haluat tutustua:) En todellakaan ole omahyväinen enkä pidä egoilusta.

Päivässä pelaamiseen aikaa käytän noin 1-8 tuntia, riippuen toki päivästä. Jos pääsisin yhteisöön olisin erittäin iloinen, olisin aktiivinen ja tekisin siitä hyvän paikan viettää aikaa.

Motto: Antaminen on tärkeämpää kuin ottaminen.

king
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellu
Admin
Admin
Ellu

Ikä : 30
Viestien lukumäärä : 113

Hollanti introaa SEE  (HYVÄKSYTTY) Empty
ViestiAihe: Vs: Hollanti introaa SEE (HYVÄKSYTTY)   Hollanti introaa SEE  (HYVÄKSYTTY) EmptyKe Huhti 13, 2011 1:22 am

Sisään vaan cat
Meillä oli riitamme FE:n alkuaikoina mutta nehän on jo unohdettu
E: Hyväksytty Smile Tervetuloa SEE:hen
Takaisin alkuun Siirry alas

Hollanti introaa SEE (HYVÄKSYTTY)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Smash Introaa (HYVÄKSYTTY)
» Roosevelt introaa (HYVÄKSYTTY)
» Evili introaa. [HYVÄKSYTTY]