Olen Joni Ilomantsista Itä-suomen karusta korvesta. Harrasta en oikein mitään kummempaa, kunhan datistelen. Ikää löytyy 17v ja käyn amista toista vuotta. Irkkiä käytän + venttiä/teamspeakia...Runessa tykkään vetää pvm ja välillä vähän skillatakkin jos sille tuulelle satun
Klaaniin tahdon liittyä, koska en ole ikinä ollut missään tämäntapaisessa klaanissa xd. Ja odotan saavani uusia tuttavuuksia ja mukavia kokemuksia.
Lbssä oon ollut nyt noin vuoden, sekä pyöritän natsiugon kanssa runerotat cctä + käyn kaverin (finvsworldin) sodissa.
Suosittelijani on Ellu ja ehkä laiffikin (joka liittyi tänne noin 45 minuuttia sitten/luullakseni sisään pääseekin )
Kuvaa acostani:
Ekaa kertaa kokeilin rs joskus rsc aikoihin , mutta kiinnoistuin pelistä joskus -05 ja siitä lähtien olen pelaillut roosevelt79 nimisellä acolla(rsn atm toki J0ni) ja turhia pureja on tehty välissä..Turmoil zerkerinkin oon täs samal väsännyt mut nyt ei paljon sillä inspaile pelata, kunhan pkttelen sillointällöin kun huvittaa koska maini pksta en tykkää