Moro moro! Olen 18- vuotias poika Vantaalta (19 joulukuussa). Saan tänä keväänä lukion päätökseen eli lakki pitäisi nyt kuukauden päästä tulla kovan pänttäämisen jälkeen
. Jatko- opiskelu on vielä hämärän peitossa, muutamaan yliopistoon ja korkeakouluun on kuitenkin hakemukset pistetty. Astun ensi vuoden alkupuolella asepalvelukseen jolloin scapetus taitaa jäädä taka- alalle.
Perheeseen kuuluu vanhempien lisäksi kaksi sisarusta, toinen pelaa RS acolla My Hits Owns (138). Accoa saan tarpeen tullen käyttöön kanssa..
Vapaa-ajallani pelaan salibandyä (yhdeksättä vuotta), sekä lenkkeilen ja harrastan muuta kuntoilua aina mielen ja mahdollisuuksien mukaan. Musaa tulee kuunneltua laajalta alueelta, melkeinpä kaikkiruokainen olen sen suhteen.
Scapen aloitin 2004 kesällä. Tomba oli ensimmäinen ja myös nykyinen accountti. Olen skill- based treenaaja, etenkään single pk:sta en pahemmin ole ikinä perustanut, mutta klaanin/tiimin kanssa on kiva pktella aina silloin tällöin. Eka ysipari läjähti taulukkoon tammikuussa 2009, jonka jälkeen niitä on kertynyt 11 kappaletta. Omaan maxed f2p combatin.
Pankkikuva toukokuun alusta
- Juonipaljastus:
Statsikuva
- Juonipaljastus:
Klaanihistoriasta
-DBRY (Demon Butlers 07???)
-Inter (08???)
-RKoF (08 lopusta->)
-Clan Europe(10->)
Pienempiä tiimejä
+kk-klaani
+FFF
+Team Pulla
Myös on nimi eksynyt
Suomalaiseen yhteisöön on ollut tässä aikomus liittyä jä tämän uuden yhteisön löysin. Toivottavasti päästätte sisään